საზოგადოება
28.07.2023 15:07
სარეკლამო შეტყობინებების გაგზავნისთვის მომხმარებლის თანხმობა იქნება საჭირო - კანონში ცვლილება მომავალი წლიდან ამოქმედდება

პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ კანონში შეტანილი ცვლილებების თანახმად, სარეკლამო შეტყობინებების გაგზავნისთვის მომხმარებლის თანხმობა იქნება საჭირო. ამავდროულად, მომხმარებელს შეეძლება მიცემული თანხმობა ნებისმიერ შემთხვევაში გამოიხმოს. მონაცემთა დამმუშავებელი კი ვალდებული იქნება  მოთხოვნის მიღებიდან 7 სამუშაო დღის განმავლობაში პირის მონაცემთა დამუშავება შეწყვიტოს. აღნიშნული კონკრეტული ცვლილება 2024 წლის 1-ელი მარტიდან ამოქმედდება.

კანონი, ასევე, 2024 წლის 1-ელი ივნისიდან ნებისმიერ საჯარო დაწესებულებას და კერძო კომპანიათა ნაწილს ავალდებულებს, რომ ჰყავდეს პერსონალურ მონაცემთა დაცვის ოფიცერი.

„განისაზღვრა ის დაწესებულებები, რომლებშიც სავალდებულო იქნება პერსონალურ მონაცემთა დაცვის ოფიცრის  არსებობა, კერძოდ: საჯარო დაწესებულება (გარდა რელიგიური და პოლიტიკური ორგანიზაციები); სადაზღვევო ორგანიზაცია; კომერციული ბანკი; მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია; საკრედიტო ბიურო; ელექტრონული კომუნიკაციის კომპანია; ავიაკომპანია; აეროპორტი; სამედიცინო დაწესება, რომელიც მომსახურებას  წელიწადში არანაკლებ 10 000 მონაცემთა სუბიექტს უწევს; ორგანიზაცია, რომელიც ამუშავებს დიდი რაოდენობით მონაცემთა სუბიექტების მონაცემებს, ან ახორციელებს მათი ქცევის სისტემატურ და მასშტაბურ მონიტორინგს“, - ნათქვამია გავრცელებულ ინფორმაციაში.

კვირის ამბები